کلینیک فیزیوتراپی

جدیدترین مقالات در زمینه فیزیوتراپی

کلینیک فیزیوتراپی

جدیدترین مقالات در زمینه فیزیوتراپی

سعی می کنم مقالاتی مفید در زمینه فیزیوتراپی را منتشر نمایم

  • ۰
  • ۰

علت بیرون زدگی دیسک کمر

فتق یا بیرون‌زدگی دیسک کمر پی‌آمد آسیب‌دیدگی و بلند کردن اشیا به روش اشتباه است و گاهی خود به خود و بدون دلیل رخ می‌دهد. سن نیز یکی از عامل‌های خطر فتق دیسک محسوب می‌شود. به موازات بالاتر رفتن سن، دیسک خشک و سخت‌تر می‌شود. دیوارهٔ فیبری و سخت بیرونی دیسک ضعیف می‌شود. هسته‌ٔ ژلاتینی مانند دیسک از پارگی ایجاد شده در دیوارهٔ دیسک بیرون می‌زند و درد در اثر تماس پیدا کردن آن با عصب شروع می‌شود. ژنتیک، استعمال دخانیات و بعضی فعالیت‌های شغلی و تفریحی نیز منجر به فرسایش (دژنراسیون) زودهنگام دیسک می‌شود.

درمان بیرون زدگی دیسک کمر بدون جراحی با روش هایی در مراکز فیزیوتراپی قابل درمان است که مردم در جوامع صنعتی آنها را نمی شناسند. در مرکز فیزیوتراپی امین تمامی این خدمات تخصصی برای درمان بیرون زدگی دیسک کمر و فتق کمر و تنگی کانال نخاعی انجام می شود. مرکز فیزیوتراپی امین یک مرکز فیزیوتراپی خوب در تهران می باشد که با توجه به دستگاه های پیشرفته و دکتر فیزیوتراپی خوب و با تجربه می توان گفت بهترین فیزیوتراپی در تهران می باشد. این مرکز فیزیوتراپی می تواند به شما در تمام زمینه های پایه ای و تخصصی مانند درمان سردرد و درمان فنق کمر کمک کند. 


آیا دیسک کمر با جراحی درمان می‌شود؟ 

تصور نادرست در درمان دیسک کمر، بیماران را به این باور رسانده  که باید جراحی شوند تا به درمان کامل برسد. در حقیقت آمارهای دنیا نشان دهنده آن است که 95 درصد تا 98 درصد دیسک ها کمر بدون جراحی قابل درمان است. در حال حاضر انجمن جهانی درد متعقدند که اگر بیماری مشکوک به دیسک کمر است نیاز به جراحی ندارد. ابتدا باید دستورالعمل ها را انجام دهند و تحت روش های درمانی قرار گرفته و درمان با فیزیوتراپی بوده. مگر درمواقع خاص بیمار تحت جراحی قرار خواهد گرفت. 

بدین ترتیب اگر برای درمان های پایه ای و تخصصی به دنبال درمان دیسک کمر با فیزیوتراپی هستید، فیزیوتراپی امین یک مرکز فیزیوتراپی خوب در شریعتی است که بسیار مجهز است و آماده خدمت رسانی به شما است.

فیزیوتراپی امین یکی از مراکز فیزیوتراپی خوب در تهران  و همچنین جزء مراکز فیزیوتراپی تأمین اجتماعی در تهران است، در درمان تمام بیماریهای اسکلتی عضلانی مانند درمان پای پرانتزی و ... نیز به صورت تخصصی در حال فعالیت است. 



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی